Friday, February 19, 2016

Zavejana

Pictures by Marko Lazarević
Edit by me
Camera Nikon D3200
Vikend ću početi jednim zimskim outfit postom. Namučili smo se oko ovih slika, ali zadovoljna sam kako je na kraju sve ispalo. Mi nismo čak ni planirali fotografisanje, imala sam aparat u torbi i samo smo rešili da pucamo na licu mesta. Ovo su definitivno bili najgori vremenski uslovi u kojimo smo fotografisali za blog. Ali znala sam da će pahulje izgledati dobro na bundi i u kosi. Bunda je starija od mene, zapravo ja ne znam kad je kupljena, pripada mojoj baki, ali ona je odlučila da je pokloni meni. Iako redovno kupujem nove stvari, posebno jakne, ja sam veliki ljubitelj vintage odeće, i ova bunda za mene ima veliku vrednost jer pripada osobi koju jako volim. Opstala je tolike godine, preživela mladost sa mojom bakom, a sada ću ja nastaviti da je nosim i ona će imati čitavu istoriju. Lepo zar ne? Pored svega toga ovo je i najtoplija jakna koju sam ikada obukla, bukvalno pogodna i za Sibir. Imam sreće što je moja baka sitna i što nosimo istu veličinu, čak je i dužina savršena. Žao mi je što je nisam nosila više, zima je ove godine kratko trajala. Nadam se da će vam se svideti slike. :)
Želim vam lep vikend,
Kiss
Fur: vintage/ Pants: Zara/ Hat: H&M/ Bag: C&A/ Boots: Stradivarius

No comments:

Post a Comment