Sunday, February 7, 2016

Sunčana nedelja

Protekla nedelja bila je sunčana i uglavnom topla, tako da sam često koristila svoj fotoaparat. Volim fotografisati kad je sunčano, uostalom, tada za sve imam inspiraciju. Sunčani dani su moji dani, mada bih više volela da ovog februara imamo sneg. Ali ako je po prognozama, neće ga biti. Umesto toga, dolaze nam kiše, tako da ću rado uživati u suncu, jer sve je bolje od kišne oluje. Ali hajde sada o nekim novim favoritima i stvarima u kojima sam najviše uživala prethodnih dana.
 Ove zime sam rešila da ozbiljno osvežim svoju sobu, što je ideja koju zapravo imam odavno, ali bila sam suviše lenja da se tome posvetim. Pošto sam zaluđenik sajtovima koji se bave uređenjem doma, mislila sam da je pravo vreme da znanje koje sam upila viseći danonoćno na njima, prenesem i na svoje okruženje. Mojoj sobi je zaista trebala izmena, i postepeno, nekim detaljima, unosim novine u nju koje joj daju  prijatniji izgled. Za početak, nabavila sam nove prostirke za svoje fotelje. Potraga za odgovarajućim dugo je trajala, jer sam tačno znala šta želim, ali nigde nije bila u ponudi i boja i dimenzija koju tražim. Zahvaljujem se ljudima koji stoje iza stranice Prostirke Simonović, koji su napravili prostirke po mojim dimenzijama, pa ako vam treba nešto slično, moja topla preporuka. Jastuci su uzeti u Jysk radnji, ovi beli su neverovatno meki, obožavam ih.
Ja ne pijem kafu, ali nedavno sam otkrila ukus koji mi se dopada i koji mogu da konzumiram. Doncafe sa ukusom čokolade je savršena doza za zimska jutra. Meni se posebno dopada ambalaža, pahuljica u sredini i mali jelen dole, stvarno slatko!!!
Ovo maleno mačkasto stvorenje ulepšava svaki moj dan, bez obzira da li je sunce ili kiša. <3

Želim vam lepu noć i dobar početak nedelje!!!
Kiss

No comments:

Post a Comment