Sunday, February 21, 2016

Tartan

Pictures by Marko Lazarević
Edit by me
Camera Nikon D3200
Kao što sam već pomenula, ostale su neke jesenje fotografije koje vam nisam pokazala. Jesen je najčešće tmurna i kišna, ali ovo je bio jedan lep, sunčan dan savršen za šetnju parkom. Bila sam baš raspoložena i sjajno sam se osećala i mislim da se to vidi na slikama, ali zaista mi je ovo fotografisanje palo lako. Jer ima nešto u opalom lišću i tom šuškanju pod nogama što mi uvek mami osmeh na lice. Svako godišnje doba ima svoje draži, samo treba pronaći lepotu u svemu. Nosila sam svoju omiljenu kožnu jaknu i uglavnom klasične komade, u beloj i crnoj boji. Jedino je tartan šal u crvenim nijansama razbio monotoniju, baš kao što je sunce tog dana pokazalo lepšu stranu jeseni.
Sweater and bag: C&A/ Pants: Zara/ Scarf: Terranova/ Watch: Festina/ Sunglasses: Time Zone/ Sneakers: Converse

No comments:

Post a Comment