Friday, February 26, 2016

Birthday girl


Za svoj rođendan uvek biram romantični izgled. Nekako tog dana volim da izgledam ljupko i ,,cute", u skladu sa rođendanskim raspoloženjem. Ovaj put je moj outfit bio spoj boho i pomalo rok šika, jednostavno sam u trenutku dobila ideju da uklopim baš ove komade. Bez nekog bitnog odskakanja od svoje crne, osim suknje i tašne koje su dale kolorit kišnom danu. Tašna je moja nova ljubimica, kupila sam je još tokom jeseni, ali je tek sad dobila svoju ulogu u outfitu za blog. Poznato je da ja daleko više nosim manje tašne, tako da je ova burgundy idealna za mene, što zbog boje, to zbog veličine, teksture i lanaca. Posvetiću joj neki od narednih postova, gde ćete moći bliže da je vidite. Bili smo baš vredni, tako da vas dole čeka nešto više fotografija nego inače. Za lokaciju smo izabrali grad Valjevo, i čini mi se da je reka dala lepu svetlost sivilu koje nam nije nije išlo na ruku, a malo smo se borili i sa sitnom kišom. Ali neka slike dalje govore za sebe, hvala Marku koji je imao strpljenja da napravi ove fotografije. :)
Wearing: Skirt and hat: H&M/ Bag: Mango/ Necklaces: H&M/ Boots: Alpina
Pictures by Marko Lazarević
Edit by me
Camera Nikon D3200
I jedna zajednička nakon završenog fotkanja za blog, pa nek se nađe i ona ovde :)

KISS

No comments:

Post a Comment