Wednesday, February 24, 2016

BDAY

Juče je bio moj rođendan. To je za mene, pa jedan od najlepših dana u godini. Dan kad ugađaš  sebi, i kad ti drugi ugađaju. Isto tako, dan kad uopšte ne misliš na ništa, osim da ti bude lepo. Radujem se svakom svom rođendanu, jer čim sam tu, živa i zdrava, znači da je sve dobro, da sam se izborila sa još jednom godinom i da nastavljam dalje još boljim tempom. Godine nisu tu da nas podsete koliko smo stari, već koliko smo srećni što postojimo jer nam je darovan život. Probudila sam se rano, nasmejana i odmorna i planirano dan započela uz muziku i svoj omiljeni liker. Jer, za rođendan je sve dozvoljeno, pa i alkohol ujutru i skakanje po sobi uz muziku u letnjem šortsu, iako je februar haha. Nakon toga, ja sam se skockala i spremila za izlazak iz kuće, uvek imam poseban elan da se doteram za svoj B dan. Dobila sam divne crvene ruže od voljenog, moje omiljene, a onda smo otišli do grada u šetnju i na piće (po još malo alkohola). Uveče su mi roditelji priredili lepu večeru i po tradiciji sam duvala svećice, ja tako uživam u tome. Ali nekako mi je dan brzo prošao, pa sam slavljenje produžila i danas, tako da ću tek sutra da se vratim na ustaljeni režim i obaveze. Sada je ipak vreme za trening, a kasnije ću samo da gledam TV i odmaram, jer polako me stiže umor. 
Želim vam lepo veče,
Veliki pozdrav!!!
Pictures by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment