Friday, December 2, 2016

Prethodni jesenji dani

Stigao je decembar,  hladan i tmuran. Ono najgore prelazno doba pred zimu. Mrzim ovakve dane, sumorne i bezlične, u milion nijansi sive i bez ijedne druge boje u vidokrugu. Zaista jedva čekam sneg. Malo beline i prazničnu euforiju. Takav decembar volim, ne ovo što je sada, samo tamno sivilo koje guta dane. Dok nam ne stigne dugo očekivana belina, vratimo se u jesen kakve beše do pre neki dan, a tu su još neke fotografije iz prethodnog meseca. 
 Jesen. Divna, sunčana, šarena. Fotografisano u Aranđelovcu. <3
1. Ja nakon buđenja, raščupana i prirodna. 2. Izležavanje u krevetu. Ovo je otprilike šta radim i danas, jer me stigla neka prehlada. Telo mi je slomljeno i mogu jedino da ležim. U nadi da ću sutra biti kao nova. Sad se setih da je petak, ahh...:/
 Moje malo čudovište. :)
Ali, ona je češće maza. :)
Detalji u sobi.
Ova pronađena Coca-Cola limenka poslužila je kao inspiracija za fotografiju. Ali, nemojte bacati otpad svuda!!!!!!...
Šetnja stazama posutim lišćem.

Volite li jesen i kako provodite ove dane? :)

All photos by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment