Thursday, December 22, 2016

Šetnja kroz poljane

Obećani vikend post objavljujem tek sada, nažalost, jer ma koliko da sam to želela vremena nije bilo. Usled priprema za slavsku trpezu, ali i onih ostalih koje su neminovne za taj važan dan u godini, falilo je slobodno vreme za blog, a shodno tome i inspiracija za editovanje fotografija. Međutim, danas je dan treći, a ja sam i dalje nekako umorna i pospana, i ove reči jedva izvlačim dok mi 90% mozga spava. Drago mi je što ću narednih dana biti više slobodna i sama sa sobom, jer to je ono što mi je neophodno. Prvo da opet uspostavim ravnotežu u sebi, a onda da sredim sve što treba pre praznika. Toliko je nesređenih stvari koje moram da završim do kraja godine, ali i da neke rasčistim u svojoj glavi. A jedan od načina kako relaksiram svoj um i čemu posvećujem ovaj post, su neodređene šetnje u prirodi. Ali pustoj prirodi, bez drugih ljudi, neka izolovana mesta, gde jedino možete naleteti na fazana ili srnu u trku. A nekad i na oboje. To je lepota i čar našeg kraja, i razlog zašto volim svoju sredinu. Slušati zvukove prirode i gaziti seoskim putem kroz travu. Gledati kako dan odlazi sa zalaskom sunca, i mrak koji se spušta. I u svemu tome osećati mir. Nadam se da će sledeća šetnja biti snežna, vreme je za zimsku magiju i prirodu obučenu u belo. Slažete se?
Laku noć,
Jelena
Wearing: Parka and boots: Bershka/ Sweater: C&A/ Pants: Mango

Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment