Sunday, December 11, 2016

Crvena kožna jakna i jedan jesenji dan

 Ako postoji odevni komad koji je večan, to je kožna jakna, i jesen mi je nezamisliva bez nje. Dobra kožna jakna svakoj odevnoj kombinaciji, pa čak i onoj najobičnijoj, da ono nešto. U momentima žurbe i naglog izlaska iz kuće, meni lično je uvek spas u poslednjem trenutku. Najčešće ih nosim u crnoj boji, ali od nedavno posedujem i ovu crvenu i njena nijansa i kroj sve su mi više dopadljivi. Sve moje kožne jakne su jako tesne i ne ostavljaju dovoljno prostora za neki deblji sloj odeće ispod. Zbog toga je ova crvena malo komotnija i ispod nje mogu nositi čak i one najdeblje džempere,  što mi posebno znači u hladnijim danima kad je topla odeća neizbežna. Crvena je boja koju rado nosim, u poslednje vreme čak i na usnama, pa recimo da sam našla rešenje kako da osvežim svoj outfit u neinspirativnim momentima. Verujte, i takvi se dešavaju, što na današnjem primeru potvrđujem. Pa ipak, ja volim i ta svoja izdanja bez mnogo detalja. Kada sam ja samo ja, i kad se osećam dobro u svojoj jednostavnosti. A upravo to je i najbitnije, osećati se dobro u sopstvenoj koži. Posvetiću neku reč i fotografijama, koje mi se jako dopadaju. Potrudili smo se nađemo jedan pravi jesenji ambijent sa mnogo lišća. U pitanju je deo grada u kom nastaju najlepše jesenje fotografije, s obzirom da ovde ima i najviše listopadnog drveća. Boje su divne i tople, i zaista mrzim ovaj prelazni period kad nema ni lišća ni snega. Uskoro će i beli pokrivač, nadam se. Do tada uživajte u jeseni na mom blogu.
Veliki pozdrav,
Jelena
Wearing: Knit jumper and bag: C&A/ Pants: Zara/ Leather jacket: from Greece( no brand)/Boots: Bershka

Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment