Sunday, November 27, 2016

Army prsluk

Poslednji novembarski vikend. Neverovatno kako i taj novembar prođe, a tek sam se navikla na jesen. Postala mi je dopadljiva i podnošljiva, sa svim tim bojama i toplim danima. Kada smo fotografisali ovo bio je isto tako jedan lep, jesenji dan, okupan lišćem. Idealno vikend popodne u parku i uživanje u šarenilu. A gde je najlepše u jesen nego upravo u parkovima. Trebala mi je ovakva šetnja i danas, ali nije se imalo vremena. Česti odlasci u goste su uzeli primat, i usporili moje telo. U sebi vapim za energijom i boravkom na vazduhu, i to ću od sutra da sprovodim u delo. Nadam se samo da vreme neće biti previše grozno kao što je najavljeno. Ali po svemu sudeći... Što se tiče moje odeće, volim ovakvo slojevito oblačenje. Kada je previše hladno samo za kožnu jaknu i tanji top, bacim prsluk preko i kombinacija postaje i toplija i efektnija. Volim ovaj prsluk i ovu nijansu zelene, zapravo volim sve što liči na vojnu uniformu. Malo je reći da sam zaljubljena u sve to. Tako da su ovakvi odevni komadi ljubav na prvi pogled, kao što je i bio slučaj sa ovim prslukom. Zaista ga obožavam. 
Uživajte u vikendu,
Pozdrav
Top: Zara/ Vest: Pull&Bear/ Pants: Mango/ Bag: C&A/ Boots: Bershka

Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment