Tuesday, October 25, 2016

Šetnja kroz tvrđavu

Sigurno se sećate ovog outfita iz jednog od prethodnih postova. Morala sam da podelim slike u dva zasebna posta, jer su one prethodne bile iz jedne kolor šeme, a ove pak iz neke druge. Ove zapravo pričaju svoju priču. Na lokaciji Kalemegdana na kojoj sam oduvek želela ,,opaliti" neku fotku, jer ima neku svoju posebnost. Zindan kapija sa prelepim kulama. I eto, sasvim slučajno se i ta moja žuta suknja uklopila u čitavu zamisao. Ali mnogo je turista ovde, i ne daju prostora za poziranje. Nekako smo mi brzinski ispunili želju. Kad sam već tu, da je ispunim, i budem na kratko vintage devojka u zidinama tvrđave.
Laku noć, ostanite mi dobro.
Jelena

Shirt: Stradivarius/ Skirt: by mom/ Espadrilles: Bershka/ Bag: C&A

Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment