Friday, October 14, 2016

Sa Capriolom u planine

 Kao velikom ljubitelju biciklizma bilo mi je veliko zadovoljstvo oprobati se u voznji po stazama oko Crnog jezera. Priznajem da sam do tada bicikl vozila jedino po asfaltu, tako da je bilo interesantno oprobati se u nešto drugačijim okolnostima. Vožnja oko Crnog jezera je istinski užitak, i adrenalin i lepota prirode u jednom. Kažem adrenalin, jer su tu i one zavučene šumske staze, koje pružaju nesvakidašnje uživanje u biciklizmu. Takođe, do samog jezera mi smo se spustili direktno od našeg planinskog doma, zatim kroz centar Žabljaka, a istim putem se i vratili. Taj povratak nije bio baš za uživanje, jer je uspon bio ooogroman. Pisala sam o tome u ovom postu, mislila sam da se nikad neću uspeti gore, ali nisam odustajala. Tek kad sam usput prestigla i neke mnogo bolje opremljene i iskusnije vozače, shvatila sam da mi ovo ipak dobro ide. Pred samom kućom stizala nas je kiša, ali uspeli smo da stignemo suvi i puni utisaka. Definitivno bih preporučila svima koji posete Žabljak da se oprobaju u vožnji bicikla. A naravno, Capriolo su najbolji. Hvala našim domaćinima koji su mi posudili jedan. Jedva čekam sledeći dolazak. :)
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment