Friday, November 4, 2016

Rapsodija u crnom

 Trebalo je da vidite ove fotografije još prethodnih dana, ili bar juče, ali nisam nikako stizala da ih završim. Da li je bio u pitanju nedostatak koncentracije ili inspiracije, ne znam, ali nije se dalo da ih postavim na vreme. Nastale su na kraju letnjeg perioda, i mislim da više definitvno nemam nijedan letnji izgled za postaviti, osim onih sa mora. Izabrala sam ove kao favorite tog dana, i nadam se da vam se dopadaju, vredno i dugo sam radila na njima. Lokacija ponovo Aranđelovac, kao što znate, volim taj grad i park, i najlepše fotografije nastaju uvek ovde. Ovaj put ispred hotela Staro zdanje, napuštene arhitektonske preleposti. Pošto se uvek trudimo da uklopimo moj izgled u ambijent, mislim da ova mala, crna haljinica zaista izgleda lepo ovde. Zajedno sa pratećim detaljima i vezicama oko vrata i nogu, osećala sam se istovremeno i slatko i vamp. Lepršave suknje su moja slabost, crna boja moja strast. A u duši, ja sam balerina, plešem neprestano u svojim mislima...
Želim vam lep vikend,
Jelena
Dress: old/ Espadrilles: Bershka/ Belt: Exit

Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment