Thursday, October 20, 2016

Jedna letnja noć


Rekla sam, na blogu će biti još dosta letnjih slika. To je čudno, okotobar se približava svom kraju a na mom blogu i dalje leto haha. Radilo se i na tim jesenjim fotkama, ali moram ove zaostale objaviti narednih dana. Dođe mi nekako toplije kad se osvrnem na leto, pa možda će i vama da prijaju. A šta je lepše od toplih, letnjih večeri? Volim ove fotografije, zaista. Ne preferiram fotografisanje noću, ali ok je dok se potpuno ne smrkne. Nešto sa početkom večeri, bude nekog šmeka tu. A i moram priznati moja preplanula boja je došla do izražaja. Mada i dalje imam osećaj da sam malo vremena provela na suncu ovog leta, one česte kiše kvarile su te momente. Ali bilo ih je koliko-toliko, kao i suvih, toplih noći za šetnje gradom. Takva je bila i ova valjevska noć, prava letnja, divna, pozitivna. Pa i ja sa njom. To se i vidi na mojim slikama. Kad sam istinski srećna zračim, i moj osmeh ovde sve govori. Više takvih dana i osećaja svima nam treba. Mogu i ovi jesenji biti takvi uz malo truda. Probaćemo. 
Ostanite pozitivni :)
Jelena
Wearing: Shorts and bag: C&A/ Espadrilles: Bershka

Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment