Sunday, June 3, 2018

Crvena na radost

Kada sam kupila ovu haljinu videla sam unapred neke divne fotografije u njoj, osmišljen stajling, detalje, lokaciju. A onda se to prvo fotkanje desilo u loše doba dana, nisam obavila ono što je smišljeno i ništa nije ispalo kako sam zamislila. Ja koja sebe često vidim krivo, i ovaj put sam već imala u glavi opciju delete, ali uvek se tu javi onaj glasić koji kaže ,,Daj spasi šta se spasiti može''. Odustajanje je najlakši izbor. I nije to samo za ove moje fotografije, to je za sve drugo u životu. Lakše ti je uvek odustati nego raditi na tome i nervirati se dok to radiš, jer to nerviranje mu je uvek prateće kad se nešto popravlja. Ali dovede do popravke, iako često pogubimo živce i ponekad predugo traje. Na kraju mora da bude bolje. Naučiš se na greškama pa sledeći put gledaš da ne zezneš opet. I naposletku, šta može loše biti u crvenoj haljini, osim što je baš suprotno, da sluti na radost?
Želim vam lep dan,
Jelena
Haljina, kaiš, čizme: Stradivarius

No comments:

Post a Comment