Sunday, February 18, 2018

Crvena beretka i bele pruge

Znate one dane kad ste jednostavno ok, probudili ste se raspoloženi, kosa i odeća su vam u redu, i zadovoljni ste sobom? E to sam ja ovde. Bilo je to jedno novembarsko, jesenje popodne (nemojte me kuditi što ih tek sad objavljujem), ulična svetla su se već palila, a sunce pobeglo. Žurili smo da stignemo na fotografisanje, ali kao što to uvek biva, kad najviše jurite tad i zakasnite. Od zalaska nismo videli ništa i već sam unapred slutila fijasko od ovih fotografija, zbog lošeg svetla i lošeg kolorita izazvanog istim. Ali ipak smo to odradili kao pravi profesionalci i nekako nisam želela da ova kombinacija ne bude viđena. Jer kao što rekoh na početku, to je bio ipak jedan dobar dan u kojem sam se osećala sjajno i to je moralo biti zabeleženo. Ovo je možda bila i moja omiljena kombinacija u poslednje vreme, što zbog dominacije crne boje i kože, to i zbog crvenih detalja i belih prugica na pantalonama. Pantalone su komad koji mi se svideo na prvu i nisam mnogo oklevala da ih uzmem u radnji, budući da ništa slično nisam posedovala. Sve je u detaljima, a pruge i malo crvene ovde su bili dobitan spoj.  Na kraju, ni fotke nisu ispale loše, izabrala sam one najbolje, a kao i uvek tu mi pomaže Lightroom koji popravi ono što ne valja. Ostavljam vas da pregledate sve i želim udobnu i lepu nedelju. :)
Vaša J.
Nosim: Kožna jakna: Zara/ Džemper i torba: C&A/ Pantalone i čizme: Stradivarius/ Beretka i prstenje: H&M/ Šal: Terranova

Camera: Nikon D3200, 18-55mm

1 comment:

  1. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts
    read our post for latest mobile cover
    Stylish & Photo Printed Motorola Mobile Cover

    ReplyDelete