Wednesday, February 7, 2018

Uzmi boje

 Ako mene pitate, ne volim hladnoću, ne volim jesen generalno, ali volim sve te boje koje nam ona donosi. Bitno je samo da dan nije siv, da u njemu ima sunca, ili bar nečeg živog i veselog. Ovaj dan jeste bio siv, pa opet predivan. Jer, bio je obojen. Iz smorenosti u autu tokom vožnje odjednom usput završih ovde, negde na pola puta do odredišta na koje sam pošla. I nisam mogla da se ne zapitam, zašto češće ne zastajem na novim mestima, zašto ponekad ne skrenem sa svoje staze? Često nismo svesni da je lepota svuda oko nas, a mi se ne osvrćemo, već samo tako prolazimo i vreme provodimo isto. A oko nas sav taj kolorit, divna priroda i živa bića. Tog dana sam promenila svoje planove, i bilo mi je drago zbog toga, tek tako.
A još lepih fotografija odavde očekujte u drugom postu, koji će biti nastavak... :)
Jelena
Wearing: Trench coat: Zara/ Skirt: handmade by mom/ Beret and socks: H&M/ Bag: Glam Up/ Shoes: Stradivarius

Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

No comments:

Post a Comment