Friday, May 11, 2018

Žuta suknja na ulicama Vrnjačke banje

Kako najbolje započeti proleće nego jarkim bojama? Tako smo jednog dana put Vrnjačke banje krenuli moja upadljivo žuta suknja i ja. Upadljiva izgleda beše toliko da su mi već tokom prve šetnje sa balkona mahali veseli radnici, a onda se stidljivo krili iza zavesa. Ovakav kroj je nosila moja baka dok je bila mlada, a eto, sada je taj model opet u trendu. Uzeh je više zbog boje, ali nagovoriše me da je pametno imati i nešto što pokriva malo više od onog ,,tik ispod guze".  Slažem se sa tim, svakoj dami treba pristojna suknja za otići nekom u goste, za posao, za neki treći ozbiljan događaj. Ali boja zato ne mora biti ozbiljna. Razvedrimo dane, nabacimo osmeh, radujmo se suncu i životu!!!
Želim vam ugodno popodne,
Jelena
Kožna jakna: Zara
Suknja: Zara
Kaiš: mamin iz davnih dana
Torba: C&A
Sokne: Terranova
Čizme: Stradivarius

No comments:

Post a Comment