Thursday, January 5, 2017

Zima na Zlatiboru i bakina bunda

 Seriju januarskih outfit postova najbolje je početi upravo jednim tipično zimskim stajlingom. Tačnije, ova odevna kombinacija se po količini slojeva odeće može nazvati i sibirskom, jer sam bila obučena kao da se nalazim u Rusiji. Ali, bili smo u našoj Srbiji, na planini Zlatibor, gde je za novogodišnje veče vladao debeo minus i gde je ovakva slojevitost bila neophodna. Pošto smo ovu godinu dočekali napolju, topla odeća se podrazumevala, tako da je vintage bunda moje bake bila idealna za ovakve vremenske uslove i ambijent. Uz simpatičnu šubaru, pufnast džemper i satensku mašnu oko vrata, moj stajling je bio spoj različitih materijala koji su imali neki prizvuk starih vremena. A ono što je najvažnije je da mi je bilo toplo, i da je noć prošla u najboljem redu. Da li je to do bakine bunde tek, ali minus nije mogao da me otera. Nisam fotografisala ono što sam nosila ispod, jer mi do raskopčavanja nije bilo, ovo je tipično predstavljanje šetnje napolju po snežnim uslovima i nećete mi zameriti što je tako. Slušajući najavljene nam vremenske uslove, ista odeća će mi biti neophodna i narednih dana. Ali nema veze, Božić je, sneg je. Dugo očekivan i radujem mu se. Nekako mi se čini da u prazničnim danima svi istinski uživamo u zimi, uprkos minusima. Tako da će ovo biti jedan hladni praznično- snežni vikend koji ćemo voleti. <3
Laku noć,
Jelena
Wearing: Fur: vintage/ Pants: Mango/ Hat: H&M/ Bag: C&A/ Boots: Stradivarius

Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment