Sunday, January 8, 2017

Božično raspoloženje i svetlucanje

 Božićni praznici uskoro završavaju, ali praznično raspoloženje ne jenjava. A sa njim ni minus koji ovog vikenda dostiže svoj maksimum. I dok prosečna temperatura napolju iznosi -15, a kijavica usporava moje telo, trudim se da mi to ne uništi do kraja ovaj vikend. Jer, toliko sam čekala Božić i najmanje što sam želela je da ga provedem sa visokom temperaturom i skoro smrznuta. Ništa od svečane večere, doterivanja i vina... Nešto u čemu sam najviše uživala u ovim danima. Ali svakako je tako kako je, ne mogu ništa da promenim osim da čekam da grip ode. A do tada samo izležavanje, božićni filmovi i mnogo čokolade. Lampice svuda, mnogo sjaja i posmatranje snega samo kroz prozor. Dok temperatura bar malo ne skoči, a onda ću ponovi uživati u zimskim čarolijama.
Pozdrav,
Jelena

Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment