Tuesday, March 15, 2016

Šešir i maca

Aksesoar koji je u mom slučaju definitivno obeležio  zimu jeste šešir. Prethodnih sezona više sam nosila kape različitih boja, i onda je on preuzeo vodeću ulogu u mojim kombinacijama. Uz kaput nekako i nema boljeg pratećeg detalja, zajedno izgledaju uvek dobro. Ovaj iz H&M je moj omiljeni i zaista dominira u postovima na blogu u poslednje vreme. Moram napraviti osvrt na jedan pronalazak u svom ormaru, to je ova jeans suknja A kroja. Kako su prodavnice preplavljene ovim suknjicama brzo mi je u misao došlo da sam davno imala nešto slično. Obično se otarasim odeće koju više ne nosim, ali često ostavim komade za koje mislim da mogu i dalje služiti. I na sreću, bila je tu, zakopana ispod gomile drugih suknjica. Sunčan dan je bio savršen da je prošetam, a iskoristili smo ga i za ove lepe fotografije kraj jezera. Sasvim slučajno njih je ulepšala mala maca koja se pojavila niotkuda. Toliko je bila slatka da sam morala da poziram sa njom. Obožavam mačke i lice mi se uvek ozari kad vidim malo mače, ali istovremeno se i rastužim kad shvatim da je to još jedna napuštena duša, ostavljena da se sama snalazi za život. Ako se pitate šta se desilo posle toga sa macom...Poveli smo je sa nama!!! :) 
Wearing: Šešir: H&M/ Čizme: Kitten (Office Shoes)
Pictures by Marko Lazarević
Edit by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment