Monday, March 21, 2016

Mango

 Osvežiću ovu rubriku bloga jednom mini lepoticom boje crvenog vina. Na fotografijama je zbog sunca boja malo svetlija, ali uživo je prava burgundy (sećate se mog rođendanskog posta?). Kupila sam je negde pred zimu, ali je nisam preterano nosila jer je nekako više vidim u prolećnim kombinacijama koje dolaze. Tašnice ovakvog tipa su moje omiljene, volim ovu teksturu, lance i deo za rame. Zbog veličine u nju ne može stati mnogo, osim osnovnih stvari tipa telefon, novčanik, lična dokumenta i tek nešto od šminke. Ali ona zaista nadograđuje i najjednostavniji stajling, kada vam treba samo detalj u boji koji će biti zapažen. To je meni posebno bitno jer sam uglavnom u varijantama black & white. Sve u svemu, slatka, upečatljiva tašnica Mango brenda. Šta mislite? <3
Photos by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment