Tuesday, December 8, 2015

Instalife

Rubrika koja je već neko vreme zapostavljena na blogu (kao i mnoge druge, priznajem) ponovo će biti obnovljena-sada!!!Pokušaću da nadoknadim u narednim postovima sve ono što nisam objavila, u nadi da ću nekako uspeti da budem u koraku sa vremenom, što mi se trenutno čini nemogućim :D U nastavku su neke fotografije sa Instagrama:
Momenti elegancije.
Retko nosim ovaj ljubičasti mantil, ali mislim da je predivan, zbog čega mi je i ova slika draga.
Buđenje, uživanje u doručku i jagodama...i moj mačak koji mi uleće u sobu kroz terasu u noćne sate :)
Duplo. :)
Princ Beki- verovatno najlepše mače koje sam imala i koje ću ikada imati. Obožavala sam ga, misleći da ćemo stariti zajedno. Nažalost, bahati vozač ga je zgazio...Nikad neću zaboraviti to veče. Uvek ćeš biti moj princ.
Dok šetam ili trčim, uživam u prirodi, zelenilu, u zalasku sunca, nalazim zanimljiva živa bića svuda, i zbog toga obožavam svoj kraj.
Naše zeke i Lusi- najvoljeniji pas <3
Neki selfiji.

No comments:

Post a Comment