Wednesday, December 2, 2015

Crno jezero

Imala sam želju da posetim Žabljak i Crno jezero još od kad se počela prikazivati serija Budva na pjenu od mora. Slušala sam i ranije o lepotama koje se tamo mogu videti, ali nikad me put nije vodio u tom smeru. Sada, prekorevam sebe što nisam mnogo pre posetila ovaj predivni biser Crne Gore, jer je bez sumnje na mojoj listi favorita svih mesta koje sam posetila. Nije da sam obišla i proputovala mnogo toga, zapravo sam jako malo, ali već tri godine unazad menjam taj aspekt svog života u pozitivnom smeru. Tako da gledano od tada do sada, pored Lefkade, Durmitor je definitvno najlepše mesto za mene. Poznato je da sam veliki ljubitelj prirode, bukvalno me bacite u planinu sa fotoaparatom i ja ću biti srećna. Jer to je ono što smiruje moj um, i ništa bolje od prirodnih lepota ne može da učini da nađem svoj spokoj i mir, i da na trenutak bar zaboravim na sve. Crno jezero je nešto nalik savršenstvu ako ono postoji, mirna voda nestvarne boje, drveće i planinski vrhovi koji čine da se zapitate da li ste u Kanadi ili Aljasci ili tako nešto. Uz to, male plažice pored vode, staze za šetnju ili vožnju biciklom, mogućnost pravog planinarenja, sve to je dovoljan razlog da svima preporučim posetu ovom mestu. Idealno i za decu i za starije, zapravo za svakoga, u zavisnosti kakav odmor želite. Možete ceo dan ležati pored vode, čitati knjigu i posmatrati patkice, ili izabrati nešto aktivniji vid odmora, kao što smo mi to uradili. Nisam htela gubiti vreme, pa smo u startu rešili da šetamo i obiđemo što je više moguće. Ni sitna kiša koja je na minute pravila smetnje nije mogla da nas odvrati od uživanja u tom danu. Staze za šetnje postoje po celoj šumi, i gotovo je nemoguće u kratkom roku obići sve, pa smo se držali onih koje vode oko jezera. Slike dole su sa jedne lokacije, ali u narednim postovima pokazaću vam još fotografija tog dana, sa različitih strana jezera, tako da će se priča o njemu nastaviti...:)
Laku noć :*

No comments:

Post a Comment