Tuesday, March 31, 2015

Mart iz mog telefona

Mart ću završiti jednim Instagram postom, koji je sažetak nekih zanimljivih momenata u mesecu koji ostaje za nama. 
Prvi put ove godine u trenču!!! Nešto novo iz Zare što ću vam pokazati narednih dana, ali i je i frizura za ovu priliku bila nova. Nova ja :)
Udoban početak dana.
Ova slika je od jeseni, ali je tek sada ugledala svetlost dana hehe. Dve lepotice: moja Lusi, i Markova Stela, uživaju u šetnji. Stela ovde nije imala kupirane uši, koliko je samo lepša sada. Zapravo obe su sada izrasle u lepe pse koje svi primećuju zbog njihovog izgleda. :)
Pomalo nervozna? :)
Proleće!!!
Novo godišnje doba, više aktivnosti. Lepo vreme pozitivno utiče na mene, tako da se svakodnevno bavim različitim fizičkim aktivnostima, mnogo pešačenja, vožnja bajsom, treninzi snage...
Prve bele rade u mom dvorištu.
1. i 2. Probudila sam se nasmejana i puna energije i lepih osećaja. 3. Šetnja i pređenih blizu 4 i po kilometara, tako je počeo moj mart. 4. Ljubičasto.
Večera u omiljenom restoranu.
1. Jutro je počelo radno i uz nes. 2. A za večeru omiljeni kolači. 3. Moja kosa nakon pranja- to je zaista mnogo neukrotivih vlasi. 4. Proleće  je stiglo- konačno mogu nositi patike <3

No comments:

Post a Comment