Saturday, March 7, 2015

Vikend

Vikend je tu!!! Uvek se radujem suboti, bez nekog posebnog razloga, jer samo saznanje da je počeo vikend čini da se osećam dobro. Nažalost, vreme napolju je užasno, i ne preostaje ništa drugo nego da ostanem u kući. Evo nekoliko smernica kako da provedete kišni dan:
Doručak u krevetu. To je odličan način da razmazite sebe. Moj izbor za danas, jabuka, kašičica meda i čaša jogurta. I malo nezdrave hrane, jer šta je vikend bez kolača? :)
Pidžama dan. Ništa slađe od razvlačenja po sobi u kućnim papučama i pidžami. Šolja čaja i pogled kroz prozor,savršen odmor za moj mozak. 
 Čitanje. Zanimljiva knjiga je uvek dobar način da prekratim vreme, relaksira i odvlači negativne misli.
Hobi. Kišno vreme koristim da se posvetim svojim 3D projektima. Kada se okupiram tako, kiša može padati satima, meni je svejedno. Takođe ovih dana radim na organizaciji foldera, možda još neko sada dobije elan da sredi kompjuter? :)
 Vežbanje. Iako sam u kući ne mogu da mirujem, sat vremena dnevno treninga se podrazumeva. Ne oduzima mnogo, a moje telo dobija mnogo. Uostalom, sada kreću pripreme za leto i za figuru kakvu želimo. 
Sređivanje ormara. Volim da je odeća uvek uredno složena na policama, i svakog vikenda sve prepakujem. Na taj način je sve pregledno i u svakom trenutku znam gde je šta.
Spavati duže. Zimska jutra u toplom krevetu, magično. Dovoljno sna je neophodno da funkcionišem dobro.
Koje su vaše ideje za kišne dane?
Pozdrav

2 comments:

  1. Uh kisa, bas mi ide na zivce ovih dana, ali kad se mora izaci iz kuce - mora se :( Ali po kisnom vremenu, od svega sto si navela, najvise volim da duze odspavam ili pogledam neku dobru seriju/film :)

    Pozdrav,
    -A

    www.withinstalovealex.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podrzavam i jedno i drugo :) Nista sladje od produzenog sna,a nocu pred spavanje dobar film/serija :) Ovo drugo praktikujem skoro svakog dana :) Veliki pozdrav Aleksandra :)

      Delete