Thursday, October 30, 2014

Nešto drugačije...

Kada sam nosila ovu kombinaciju imala sam u vodu nešto klasično,a neobično, pa sam se u poslednjem trenutku umesto crne mini suknje odlučila na ove pantalone sa belim linijama. Od kad ih imam nisam ih oblačila često, može se reći da su više stajale u ormaru nego što su bile na meni. Pošto su to pantalone na ivicu, u kombinaciji sa štiklama izgledaju elegantno, a uz ravnu obuću mogu se nositi u opuštenijoj varijanti. Probala sam obe, i lično ih preferiram uz štikle i košulje. Poigrala sam se sa detaljima u zlatnoj i srebrnoj boji, recimo da sam tog dana bila slobodna za eksperimentisanje i malo iskočila iz sopstvene zone sigurnosti. Ponekad nam jednostavno trebaju promene, a to pozitivno utiče na sve ostalo. Pozdrav ;).
Pantalone: Zara/Košulja: nije brendirana (kupljena u mom mestu)/ Sandale: Bata/ Tašnica: Aldo/ Sat: Festina/ Ogrlica: kupljena u Agios Nikitasu (Lefkada)

No comments:

Post a Comment