Wednesday, October 8, 2014

Agios Nikitas


Današnji post je posvećen mestu Agios Nikitas, koje je bilo naša baza tokom boravka na Lefkadi. Nismo imali unapred rezervisan smeštaj, datumi koje su nudile agencije nisu nam odgovarali, a bili smo ograničeni po tom pitanju, pa smo odlučili da se tim pozabavimo tek kad stignemo na ostrvo. Pre polaska sam više od mesec dana čitala različite forume kako bih saznala koje je to mesto najbolja polazna tačka na Lefkadi, a ujedno i prijatno za odmor. I pre nego što smo stigli znala sam odgovor, koji sam potvrdila nakon što sam sve videla uživo. Agios Nikitas. Pravo primorsko mestašce, mirno i prelepo, sa nekim svojim šarmom koji vas opije na prvu loptu. Sa jednim, glavnim šetalištem, brojim tavernama koje mame i kristalno čistom vodom, izbor je mnogih na Lefkadi, sudeći po turistima kojih ovde u toku sezone ima zaista mnogo. Prednjače Italijani, ali ni naši nisu retkost, BG table se mogu videti na svakom koraku. Iz Agios Nikitasa se lako stiže do svih plaža na zapadnoj strani ostrva, a glavni grad je na 10 min autom. Nažalost, u toku sezone je jako teško naći smeštaj, mi smo imali sreće pa smo našli jedinu preostalu vilu na vrhu šetališta i bili i više nego zadovoljni uslugom. Više o tome u nekom narednom postu, slede fotografije Agios Nikitasa:



No comments:

Post a Comment