Tuesday, March 11, 2014

Tri


Definitivno nova opsesija-šeširi. Kako inače obožavam da nosim kape, oni su odlična zamena, budući da tokom zime ne izlazim iz kuće gologlava. Čak ni bujna kosa ne pomaže, jednostavno sam zimogrožljiva. Volim slojevitost, posebno belu košulju ispod džempera. Dobro ide uz sve, a pritom lepo izgleda. Što se tiče fotografija, nije mi se dopadalo originalno stanje, a kako sam gledala neke tutorijale odlučila sam da se malo poigram. Prva mi je favorit, otprilike kako sam i zamislila, a trećoj je odgovarao ovaj predvečernji efekat, dopala mi se ljubičasta na nebu. Mada imam zamerku na linije od efekta svetla, ali umor mi ne dozvoljava da se večeras bavim tim. A novom postu je odavno bilo vreme... :)


 Kaput i košulja: Zara/ Šal: H&M/ Šešir: Vicko/ Ogrlica: Koton/ Čizme: Bershka

4 comments: