Monday, March 17, 2014

Black&Yellow


Moram odmah da kažem da sam posebno pristrasna u vezi ovih slika. Volim radost koju isijavam na njima. A za to je zaslužno prelepo kučence na njima koje se zove Lola. Ovo slatko štene labradora pripada mom dečku, ali pošto i sa mnom provodi dosta vremena može se reći da je naše. Zapravo, dečko je hteo da mi ga pokloni, ali kako kod kuće imamo čak četiri psa, nisam smela da ga udomim. Uprkos tome, Lola često boravi kod mene, spava u mojoj fotelji i druži se sa mnom kao da je moja. Nemoguće je ne voleti je, ona mi uvek izmami osmeh na lice, i kad sam tužna i kad sam usamljena ona legne pored mene i pruži mi šapu. Na fotografijama je inače njen prvi izlazak u grad, malo je pozirala i jurila mace u parku, i svojom pojavom oduševljavala prolaznike. Na trenutke je padala sitna kiša, ali ipak nismo pobegli, ubrzo je sijalo sunce, a onda smo svi zajedno uživali u predivnom danu.









Kaput: Zara/ Helanke: Bershka/ Šal i čizme: Stradivarius

No comments:

Post a Comment