Saturday, December 28, 2013

Omiljene crno-bele fotografije

Ovaj post namenjen je za neke moje omiljene crno-bele fotografije koje sam napravila uglavnom 2012. i 2013. godine. Naravno sa mojim Canonom A490. Neke su dnevne, neke noćne, ali sve prikazuju život u različitim oblicima.

Ovo je možda moj favorit. Slikano negde u sumrak.


 Još jedna noćna. Paučina sa kapljicama, skrivena među cvećem i kamenjem. Ne znam ni ja kako sam ovo pronašla, ali obožavam ovu sliku.



Moja baka i njen režim- cigarete i kuliranje.


Moj prelepi mačak.


I još jedan mačak, nešto stariji. Liče.


Valjevo i njegova najlepša ulica.



Dekica u prolazu.


Posebna osoba u mom životu i moj najdraži model.


Na Avalskom tornju.


Autoportret iz 2011. 


Autoportret iz 2012.


I za kraj, autoportret iz 2013.
Fotografisano sa Canon PowerShot A490

Volite li vi crno-bele fotke? :)





2 comments:

  1. Predivne fotografije. Naročito mi se sviđa ova ulica u Valjevu. Kada neko pomene Valjevo uvijek se sjetim pjesme 'Kada dođeš u bilo koji grad' i uvijek to Valjevo zamišljam kao jedan divan grad. Ova tvoja fotografija mi je samo još jedan dokaz da sam u pravu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Elmedina :) Valjevo je stvarno lep grad,posebno ova ulica koja mu daje dusu...:)

      Delete