Thursday, December 5, 2013

By me

All by me
Camera: Canon PowerShot A490
Ja sam fotograf. Ne jedan od onih sa velikim fotoaparatom i jos većim objektivom, ali sam  fotograf, sudeći po vremenu koje provedem slikajući. Ne znam kada se javila ta velika želja za fotografisanjem. Zapravo, od kad znam za sebe bila sam pozer, ali nisam znala da i sama mogu fotografisati. Kada sam prvi put počela pisati blog bila sam jako nezadovoljna svojim fotografijama. Nisam imala nikoga ko bi želeo škljocati toliko često moje odevne kombinacije, pa sam to radila sama. Uz pomoć stola, tajmera i tih 10 sekundi koje sam imala dok aparat sam ne okine. I to je bilo to. Ali nisam mogla imati i tu predivnu pozadinu, uglavnom je bila ista, isti zid, vrata itd... Iz tog besa rodila se moja istinska ljubav prema fotografiji. Svaki put kad sam bila iznervirana zbog loših autoportreta, uzela bih aparat i otišla u prirodu. A tamo su počele nastajati fotografije koje su mi se stvarno dopadale. Tada sam shvatila ,,To je to, ovo želim da radim!" Nakon dve godine rada, čak ni sada ne mogu reći da su sjajne, ali ako sagledam činjenicu da radim sa polomljenim aparatom (deo za baterije je napukao, i imam problem jer stalno ispadaju i ometaju u radu), zapravo ih zaista volim, jer znam da su plod velikog truda. A pre svega ljubavi. I svakim danom ih je sve više. Memorija na kompjuteru je prilično puna, u početku su bile stotine, sada je to na hiljade slika, jednostavno uvek imam inspiraciju, i u svemu je vidim. Nekad mislim da sam luda šta sve fotografišem, često se izgrebem, padnem, smrznem, ali pretpostavljam da je to uobičajena pojava kod svih fotografa koji su istinski posvećeni onome što rade. Koristim fotošop, ali ne previše, jer smatram da ako previše izmenimo prvobitno stanje slike, onda to više nije ta slika. Dakle, ovo će biti rubrika na blogu gde će čitaoci moći pogledati moje radove. Fotografije prirode, zgrada, ljudi, kućnih ljubimaca i svega što mi je u tom trenutku bilo zanimljivo. Za početak, ostavljam set od 8 fotografija. Hvala što čitate ovo!!!




 





No comments:

Post a Comment