Thursday, February 16, 2017

Svetlo iza mene

Najbolje stvari dešavaju se neplanirano, pa tako i ove fotografije za čiji sam nastanak dobila ideju na licu mesta. Moj mračni, casual izgled nekako se uklapao sa ambijentom garaže tržnog centra, i odlučih u trenutku da pucamo fotografije baš tu. Nastojim uvek da menjam lokacije, ali ova je bila pravi izazov, s obzirom da automobili stalno cirkulišu i da je nemoguće ne privlačiti pažnju prolaznika. Ključ je u profesionalnom pristupu i fokusu na fotografisanje, a automobili u prolazu su samo upotpunili priču. Dobro je i da je moj fotograf bio dovoljno strpljiv i da smo oboje zadovoljni ishodom. Ali se isto tako nadam da mi ova bunda više neće biti potrebna i da konačno stižu nešto topliji dani. Počinjem da se osećam kao medved sa svom tom odećom i zaista zimo, vreme je da se polako povučeš. 
Uživajte u suncu danas, prija...
Pozdrav
Wearing: Pants and knit: H&M/ Fur coat: vintage/ Boots: Stradivarius/ Rings: Bershka

Camera used: Nikon D3200

1 comment:

  1. Super post draga. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.


    justindream004.blogspot.com

    ReplyDelete