Wednesday, May 4, 2016

Kišni maj


Ok, maj definitvno nije startovao dobro. Kiša koja neprestano pada pokvarila je praznike, i prvi put uopšte nisam imala osećaj da je Vaskrs. Generalno, za 1.maj sam ostala kod kuće i gledala filmove. I već par dana me drži osećaj pospanosti i mrzovolje. Ipak uspevam negde od sredine dana da se ,,probudim" i nalazim energiju bar za trening, zapravo sam iznenadila sebe koliko sam baš ovih dana bila redovna u treninzima. Verovatno jer moje telo oseća da je proleće i vreme za aktivnosti, ali moj mozak još uvek spava zimskim snom. Dakle, hitno mi je potrebno sunce! Proleće, molim te vrati se!!!
Dokaz da nisam sva svoja je taj da sam slučajno obrisala neke slike namenjene za ovaj post, inače bi ih bilo više. :(

Pictures by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment