Tuesday, April 26, 2016

Savršena crna tašna

 Dozvolite da vas upoznam sa svojom novom miljenicom iz Zare. To je definitivno najlepša crna tašna koju sam videla u poslednje vreme. Moj rođendan je bio savršena prilika za novu torbu, i tako je završila kod mene kao poklon ( hvala dušo ). Dovoljno velika da u nju staje sve što mi je potrebno, od fotoaparata preko ostalih ženskih stvarčica, ona ima više pregrada različitih dimenzija, pa je apsolutno idealna za poslovnu ženu. Ja to nisam još uvek (haha), ali možda nova tašna privuče zanimljive poslove. Obožavam njenu teksturu i sve te divne , delikatne detalje, posebno duži kaiš za rame, jer više preferiram takav način nošenja. Takođe, držači na dnu su jako korisni, tako se neće ogrebati kada je stavim na zemlju. Ona je klasična, a opet tako sofisticirana i izgleda dobro čak i kada je prazna. 
Ljubav na prvi pogled <3

from Zara

No comments:

Post a Comment