Saturday, January 9, 2016

Praznično raspoloženje

Dragi moji, srećan vam Božić!!! Nadam se da su vam ova tri dana protekla u lepom i harmoničnom raspoloženju. Kod mene se svodi otprilike ovako: hrana,piće,krevet pa opet u krug. Osim jedne lepe šetnje u prirodi, uglavnom odmaram u kući, jer me uhvatila i mala prehlada. Ali tu su naslađi krzneni drugari koji ulepšaju svaki moj dan. Danas ćete upoznatu moju novu mezimicu, koju sam tokom jeseni dobila na poklon. Nakon što sam izgubila dve drage mace zbog bahatih vozača, u moje srce je opet ušla radost kad sam dobila nju. Neverovatno je koliko se brzo odomaćila i koliko je mirna i kulturna  maca. Iako nije bila baš raspoložena za slikanje, već više za dremku, drago mi je što imam ove praznične fotografije sa njom. Sada se vraćam ritualima koji su uobičajeni ovih dana, posebno vreo čaj i kafa, a vama želim lepu noć i ostatak vikenda. Moja subota će večeras biti ipak ,,cozy", kao na ovim slikama. :)
Kiss
Nosim: H&M

1 comment:

  1. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6954018982279262534#overview

    molim vas pretplatite se punoooo bi mi značilo <3

    ReplyDelete