Thursday, November 19, 2015

Kraljevsko plavo



Jedna od mojih omiljenih boja je kraljevsko plava, i nekako neizostavna tokom leta. Asocira na glamur i sofisticiranost, i upravo je to jedan od razloga zašto baš tu boju biram za neke važne prilike. Povodom krštenja mališana jednog druga, odlučila sam se za kombinaciju Zarine bluze i satenske suknje, u identičnoj nijansi, što odaje utisak da je u pitanju haljina. Volim ovu kombinaciju, već sam je ranije jednom nosila za isto tako svečan događaj, tada sa plavo-zelenim sandalama, a ovaj put sam bila nešto smelija. Moje najdraže crvene nisam nosila često ovog leta, i mislila sam da će biti lep kontrast plavoj odeći. Pošto  su i kraljevsko plava i crvena moji favoriti međ' bojama, ovo je bio dobar način da spojim obe. :)
Bluza i sandale: Zara/ Suknja: Stradivarius

No comments:

Post a Comment