Saturday, February 7, 2015

Instagram fotografije

Napisala sam da ću jednom nedeljno kačiti Instagram slike, ali nisam ispunila svoju reč. Od decembra ova rubrika nije ažurirana, i sada je konačno vreme za to. U međuvremenu se nakupilo dosta fotografija, nekako sam ih ,,spakovala" u ovaj post, tako da ima malo više materijala za gledanje. Nadam se da će vam se svideti. :)
Nešto iz novogodišnje noći.
Zbogom novogodišnjim praznicima. :(
Savršeno vreme za šubaru!!! I osmeh. :)
Moja soba u proteklom periodu. Odmaranje uz sveće, lampice, zajedno sa mojom Kristi. :) I mnogo slatkiša, previše se čokolade pojelo. :)))
Osmeh, ponovo. :)
I opet? :) Nešto svečaniji momenti.
1. Prvi sneg. 2. Bajkovit izlog i nova bundica. 3. Novi stanovnik grada. Činio se tako usamljen, osećala sam potrebu da ga zagrlim, zaista. 4. Buđenje!!! :)
Zima u mom kraju, najlepša na svetu.
Detalji.
1. Nedostaju mnogo... 2. Najbolji prijatelj iz sobe hehe. 3-4. Šetnja sa Lusi. Divni momenti u prirodi, kada samo uživam, isključim mozak i provodim kvalitetno vreme sa ovim najslađim, blesavim psom. :)
Vintage kaput, pronađen u maminom ormaru. Neobičan i sladak zar ne?
Jedna crno-bela, malo sam se igrala.
Do sledećeg posta,
Kiss

No comments:

Post a Comment