Monday, December 22, 2014

Dok čekam prvi sneg...


Mic po mic, i dođe i ta zima. Nova godina je na pragu, a nama ostaje da sumiramo šta smo ili nismo uradili prethodne. Paa, uvek postoji to nešto što nismo stigli završiti. Ovih dana sam stalno u razmišljanju što se tiče toga, pitam se da li sam mogla bolje iskoristiti neke prilike, da li sam mogla dati više sebe. Ali zato je godina koja sledi šansa za bolju produktivnost, i ja se nadam da ću realizovati neke svoje ideje. U međuvremenu, čekam prvi sneg, i pravim toplo okruženje. Nova pidžama, najdraže patofne, moj meda i čipkasta posteljina. Mnogo bele i girly detalji da ubiju zimsku depresiju. Volim kad je prostor oko mene svetao, pozitivno utiče na moje misli i raspoloženje. Još samo da konačno završim sa novogodišnjom dekoracijom, biće to divne zimske večeri pod svećama...

No comments:

Post a Comment