Monday, June 2, 2014

Prolećna nežnost...

 Nakon duže pauze vraćamo se onim vedrijim fotkama...Imala sam problem sa kompjuterom, i nastupila je panika da ću izgubiti sve ono na čemu sam mnogo radila, ali sada je sve u redu, podaci spaseni i mogu ponovo da se posvetim onome što najviše volim: fotografijama i blogu. Jer sam definitivno potvrdila sebi da ne živim bez svojih slika. Nedostajali su mi sati koje provodim dok ih obrađujem, a s obzirom da se za ovo kratko vreme skupilo dosta materijala, zaista će mi trebati sati i dani da sve završim. Ove fotografije ostavila sam za poseban post zato što su totalno drugačije od svega što imam...Ne mogu to da opišem, ali ima nečeg u njima, neke misterije i nežnosti. Bilo je tog dana zaista mnogo inspiracije, Marko je prevazišao sebe, i ovaj zajednički projekat je, po našoj oceni jedan od uspešnijih do sada. Inspiracija je i dalje tu, mi nikad orniji za rad, tako da očekujte u narednom periodu mnoogo postova. Do sledećeg, 
Veliki pozdrav
Photo: Marko Lazarević
Edit: me

No comments:

Post a Comment