Thursday, April 10, 2014

Ženstveno



Ne znam kako su se u mojim folderima ove slike nekako izgubile. U poslednje vreme imam ozbiljan problem sa organizacijom fotografija, ali i sa memorijom računara. Tako da su razvrstane po diskovima i ostalim pomoćnim sredstvima, pa je logično zašto ne mogu da zapamtim gde je šta. Outfit je pomalo zimski, ali kako je napolju baš zahladnelo recimo da negde odgovara trenutnoj temperaturi. Nakon dužeg vremena ovo je moje ,,skockano" izdanje na blogu, jedna večernja varijanta u crno-belom. Džemper je kao iz prethodnog posta, ukrala sam ga od mame i moram reći da ga obožavam. Savršeno je mek, udoban, i nekako uz sve ide. A to volim kod odevnih komada-univerzalnost. Verovatno ste primetili da često nosim crno-bele kombinacije. Nekako je tokom zime to moj omiljeni izbor, ali leti svakako biram boje. Takođe, tokom hladnih dana volim biti zamotana, veliki šal se podrazumeva, i da nisam našla ovaj u H&M ne bih preživela zimu. Šta ću kad sam zimogrožljiva. Nadajmo se da ovo tmurno vreme neće trajati dugo, potrebno mi je sunce!!!


Kaput i suknja: Zara/Džemper: mamin/Šal: H&M/Sat: Festina/Tašna: Glam Up/Čizme: Alpina

No comments:

Post a Comment