Wednesday, February 26, 2014

Snežna magija


Dok su se tog ledeno hladnog dana svi krili u kući, ja sam napolju uživala u njegovoj lepoti... Jeste zima, ali neće me ubiti? Tražila sam to savršeno mesto za prave zimske fotografije, jer sam konstatovala da ove zime nisam fotografisala zavejane travčice, šipurak i drveće. A to mi je opsesija (pogledajte u narednom postu još fotografija). Shodno ambijentu i uslovima, ovaj put je outfit bio sportski, topao i udoban, kako bih bez problema mogla da fotografisem u različitim položajima. Dobra fotografija uvek zahteva dosta truda, tako da uvek kad imam u planu fotkanje u prirodi nosim udobnu odeću u kojoj mogu da se krećem. Ova kombinacija se meni lično dopada ne samo za planinske varijante, već i za snežne šetnje po gradu, parku sa voljenim, za odlazak na čaj za kratak predah od šetnje i skupljanje toplote u kafiću za njen nastavak...Kako sam sportski tip s vremena na vreme dam sebi oduška, a mislim da i naši voljeni rado vole da nas vide u nekom manje uštogljenom i namontiranom izdanju. Posebno mislim da bi se sportski nastrojenim momcima dopalo da, bar ponekad, budu obučeni u sličnom maniru sa svojom dragom. Oboje u kapicama i trenerkama, može biti slatko i kul. Čovek nekad treba da se opusti, a ja tog dana jesam, negde gde se sunce kao kometa nazire na nebu, dok pahulje proleću ispred objektiva. Snežna magija i lagano pomračenje...








 Jakna: Shooter/ Duks: C&A/ Trenerka: Zara/ Šal: H&M/ Čizme: Bress4n


No comments:

Post a Comment